Fira i förskott

Idag är min första riktiga ledig-dag. Det har ju varit helg innan, och det var inga "riktiga" ledig-dagar.
Jag som varit så morgonpigg i helgen vaknade 10 i morse. Eddan har slutat väcka mig på mornarna. Tidigare ville han gå ut och ha mat vid 7, senast. Nu verkar han ha tagit semester.

Idag ska jag, handla, baka tårta, städa lite och promenera med Eddie. Mamma, pappa och mina brorsor (ev. med respektive) kommer och firar min födelsedag idag. Det är ju ett tag kvar tills jag fyller år än, men Markus har flyttat då så då ville vi ta det tidigare så att han kan vara med. Ganska skönt att det inte blir så många just den dagen jag fyller.

Nä, nu ska jag bege mig ut på en härligt svettig promenad med min älskade vovve!

Kommentarer
Postat av: Malin och Gunnel

Din sjusovare!
Du kan väl skänka en tanke till oss som sitter instängda på ett dammigt (nåja..) kontor och tittar på en dataskärm dagarna i ända, nu när du är ute och njuter av solen!
Vad passande att du och Eddie tar semester samtidigt!Jag träffade Frasse imorse, han och plaständerna skickar varma hälsningar till Eddie!
Och grattis på födelsedagen i förskott!

2007-08-14 @ 11:56:46

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0