LEDIG!

Min sista dag som leveransbevakare gjorde jag bort i fredags. Så skönt att äntligen vara ledig -men på samma gång känns det så trist att ingen annan är det.
Tompa börjar jobba imorrn och det gör också mamma, svärmor och svärfar, svåger och båda svägerskorna. Pappa han har redan börjat. MEN, sån´t är livet!
Jag å Eddan kommer få det skönt nu de här tre veckorna. Dessutom har jag hört att på tisdag och onsdag ska det bli sådär jättevarmt igen :-D. Då har jag planerat att jag och E ska gå till Bergsjön å bada och sola hela dagarna. Ta med oss fika och bara ha det bra :-). Hoppas bara att vädret verkligen blir så nu då...

Jag hade ju tänkt måla huset (de tre väggarna som är kvar) under de här lediga veckorna också. Måste göra det klart så att vi kan få hit lite matjord och så gräs medan det går. Är såå less på att bo på en leråker. Man kan ju inte göra någonting med Eddan här hemma. Iofs så promenerar vi så mycket  och det gör man ju ändå inte på gården, men det skulle va kul att kunna gå barfota i gräset här hemma. Vi får jobba på det...

Det finns så mycket annat jag skulle kunnna skriva om MEN jag orkar inte just nu. Jag ska gå och väcka Tompa istället. Han sover som en liten baby...en väsande baby. Hi hi. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0