Fjällsresa

Då har halva veckan gått -igen. Skönt, men ändå inte. När vardagarna går så fort, går ju helgdagarna också lika snabbt (om inte snabbare).
Förra fredagen var vi lediga, så några i klassen åkte iväg till Tärnaby för en skön helg med åkning i backen, sparkrace, skratt och MYCKET SNÖ. Det var skönt att komma iväg och göra något helt annat för en stund. Det är inte så ofta jag hinner eller orkar umgås med mina underbara klasskompisar utanför skoltid.

Baksidan av det hela var att jag inte blev mer utvilad efter helgen. Men men, det är sånt man får ta för en kul helg B-). Nu är det ju bara två dagar kvar i skolan den här veckan.
På lördag ska jag dessuom klippa mig och det är alltid lika roligt! Hoppas bara att jag tycker det efter också :-P.

Köpte några tabletter på hälsokostbutiken idag. Linda i klassen tipsade om att det fanns något som skulle minska sötsuget. Jag tycker nämligen att jag blivit så sugen på godsaker den senaste tiden. Ska bli kul att se om det fungerar. Jag längtar sååå tills jag har tid att träna efter skolan.

Nu kom min älskling hem! Ska umgås lite och hänga tvätt :).

Puss å hej

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0