Skolstart

Så har man börjat skolan igen efter juluppehållet. Ganska skönt att komma in i rutinerna igen, men ändå väldigt jobbigt, med tanke på pendlingen. Det tär så fruktansvärt mycket på en. Det låter kanske löjligt, men så är det.
Det är bara att försöka göra det bästa av det och bita ihop :-S. Ska verkligen försöka hinna måla så mycket jag bara kan i huset på "fritiden" så att vi kan flytta in snart :-D.

Idag kunde jag ta en lite tidigare buss från Ume. Kom hem en timme tidigare, d.v.s. kl 17. Skyndade mig hem från bussen å gick en lång promenad med Eddie innan jag åt middag. Lagade dagens middag igår, så att jag skulle hinna till huset innan det var sängdags.
Det gör så mycket att man kommer hem tidigare -även om det bara är en timme.
Nu ska jag ställa väckaren, borsta tänderna och gå ut med Eddie en sista gång, innan jag hoppar i säng.



Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0