Klommer-fia

Måste bara berätta att jag gjorde en riktig tabbe - a´la Erika- i fredags.
Skulle fara och klippa mig och såg verkligen fram emot det. När man änligen bokat tid då kan man ju verkligen inte tänka sig att stå ut med de gräsliga topparna EN MINUT längre än nödvändigt.
Så, i alla fall så stressade jag på lillebror (och Anna som åker med oss från Mellansel) att vi var tvungna att åka senast 14.30 för jag hade tid 15.15 i stan.
Japp, bilen rullade från Hägglundsparkeringen exakt 14.32. Väl inne i stan skulle Mattias också göra något ärende, så vi gjorde sällskap en bit på gågatan.
När jag kom fram till salongen sa vi hejdå och jag knallade in. Där stod en enda frisörska och hon hade en kund i stolen. Jahapp, tänkte jag, hon är väl snart klar.
Frissan tittade dock lite undrande på mig och jag började känna den där känslan av att jag gjort ett misstag.

-Hej, sa jag...ehh...jag har tid kvart över tre.

- Är du säker, svarade hon.

-Ja, sa jag och lät inte alltför övertygad.

Då tittade hon i datorn och såg att det var NÄSTA FREDAG!!
Gaaah, tyyypiskt mig.

Jag tänkte i alla fall när jag gick därifrån att det var ju bättre en vecka för tidigt än för sent.

hi hi...det är tur man kan ha roligt åt sig själv....Ibland ialla fall.


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0