Long time - no see

Nu har jag verkligen varit lat...jag skäms! Jag vet inte huur länge sen jag skrev nåt här. Egentligen spelar det ingen roll VAD man skriver....bara det är NÅGOT.

Jag sitter iaf på jobbet nu. Mitt nya sommarjobb. Är faktiskt skoj att göra något helt annorlunda, och då menar jag annorlunda mot vad jag brukar göra. Denna sommar sitter jag nämligen på Hägglunds i Mellansel och jobbar som leveransbevakare. Rätt mycket ansvar och mycket som fan att komma ihåg, men det går!
Igår var min första dag utan Gunnel som jag jobbar för. SÅ KLART kom det en massa papper och grejer jag aldrig sett tidigare! Men det är väl så det brukar vara, antar jag. Man måste lära sig att tänka lite själv!

Tänkte häromdagen på min bästaste vän - Britta. Det är så skönt att ha dig! Vad som än händer vet jag att du finns där. Det spelar ingen roll om man haft fullt upp i 4 veckor och inte hunnit ( och därmed inte orkat) ringa eller så. Du finns alltid kvar, lika glad och go som vanligt! Detsamma gäller så klart åt andra hållet. Det finns faktiskt människor som tar illa upp om det skulle vara så att jag inte hunnit svara på ett mess eller glömt bort att jag lovat att ringa. Sån är inte jag! Om det inte gäller något väldigt viktigt som man måste få ett svar på inom en viss tid. Det är ju faktiskt så att man inte alltid hinner! Dessutom har jag väldigt dåligt minne och det tror jag att de flesta vet. Det brukar bli lite bättre över sommaren eftersom det inte är lika mycket att tänka på då.

Nä, nu måste jag göra rätt för lönen!
Jag lovar att jag ska bättra mig med att plita ner några rader lite oftare!
Puss

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0