Motion

Igår var jag, mamma, pappa och Eddie ute och sprang. Nova var vi tvungen att lämna hemma eftersom hon skurit sig i tassen. Hon såg inte alltför glad ut när vi stängde dörren om henne. Men eftersom hon är hund gick det över rätt snabbt skulle jag tro, för när vi öppnade dörren efter joggningen stod hon där lika glad som vanligt och viftade på svansen.

Jag åt fiskbullar igår - mums! Mina bröder och pappa kallar dem för snuskbullar. Det nästan hörs att de inte är så överdrivet förtjusta i dem. Mamma och jag, däremot, vi gillar dem skarpt!
Jag blev bjuden på middag hos mamma och pappa. Pappa åt leverkamser å det tyckte han var en riktig höjdare! Det kan jag säga att Nova och Eddie också gjorde när de fick de kamser som blev över :-).

Ikväll ska mina kära svärföräldrar äta middag hos mina söta föräldrar. Det ska Tompa å jag med, så klart! Det ska bli gott. Och imorgonkväll är vi ett sällskap på 13 personer som ska på Gullviks Havsbad och se på teater. Arvet med Olle Sarri. Hoppas denna teateruppsättning är lika bra som förra årets, då kan det inte bli annat än en toppenföreställning.  


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej! Vad kul att du också har en blogg! :) Lägger den till den i favoriter :) Så, du jobbar på hägglunds? Fortsätter studierna i höst? Vad var det du läste? Jag är också lite yribollen :) Skrattade för mig själv när jag läste inlägget om att du slarvar bort mobilen och plånboken, jag är precis likadan. Fredrik blir galen på mig. Ha en bra dag! Kramar

2007-07-25 @ 11:30:05
URL: http://bellasbabbel.blogg.se

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0