Nytt utseende

Jag har sån lust att ändra utseende på min blogg... Tycker att den är så grå och tråkig nu. Ska kolla upp det här med bakgrunder och sådant också innan jag ändrar. Iofs måste man ha tid att göra detta också och det vet jag inte om jag vill offra på detta just nu. Jag jobbar  7-16 och det tar dessutom ca 35 min att komma till och från jobbet.
Efter jobbet vill jag gå med lille svarten och hinna umgås med Tompa nu när han har semester.
Appropå det; snacka om att det är jobbigt att jobba när alla andra har semester :-(. Fy F**N säger jag bara.
Mamma och pappa, Tommy, svärföräldrarna, mina svägerskor och Tommys brorsa har semester. Alla hittar de på skojiga saker att göra. Å jag får sitta instängd här på verkstadskontoret. Det är synd om mig.

Patetiskt. Det är inte synd om mig alls.

Jag hade tänkt lägga in lite kort här, men jag sitter ju på jobbet nu och då går det inte... har inga bilder inlagda här.

Åter till jobbet....


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0