Slutkörd i huvet

Guud! Jag som i normala fall har svårt att komma ihåg saker och nu har jag ett jobb där det krävs att man kan komma ihåg vad man gjort, vilka man mailat till, vilka ordrar man kollat mm, mm. Det är tur att det finns ett anteckningssystem i programmet där alla ordrar är registrerade, annars hade jag kollat upp varenda en 1000 ggr per dag :-S. 
Jag hoppas på att det ger träning för min förvirring i det vardagliga livet.

Jag kan faktiskt med handen på hjärtat säga att jag har blivit bättre på att INTE slarva bort börsen och mobilen. Jag var tvungen att göra upp med mig själv om att jag alltid har börsen i handväskan och mobilen likaså. Har jag inte mobben i väskan, så har jag den på köksbänken eller vid sängen. 
Det händer ju förstås i bland att jag inte riiiiktigt vet var sakerna är, men det är MYCKET längre mellan gångerna än vad det varit. Förut var det minst en gång varje dag. 

Det värsta var ju när man glömt sakerna någon annan stans än hemma. Det kan genast bli lite krångligare att hitta dem....

Back to work...slutar 16.00. 


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0