Fyra år sedan sist

Idag har jag varit hos tandläkaren och det visade sig att det var fyra (!) år sedan jag var där sist!! Jag har tyckt att det känts som att det var länge sedan jag varit på en koll, men jag hade ingen aning om att det var SÅ länge sedan. Har ju varit där för att jag haft problem med visdomständerna så det är väl antagligen det som gjort att jag inte fattat att det var så länge sen. Det gick ju i alla fall bra idag, inga hål :-D.

Har varit rätt pigg idag, trots att jag sovit dåligt i två nätter. Jag tycker det är rätt jobbigt att vakna flera gånger per natt och kolla på klockan, och trots att man är trött och vill somna om så går det inte. Hoppas att det blir bättre i natt.

Det var såå skönt ute i morse när jag gick in till stan! Alldeles lagom temperatur och klar himmel, det enda som var mindre bra var att det blåste lite, men det är sånt man får ta ibland ;-).

Har nyss ätit tacotårta så jag är såååååå mätt nu, nice. Ska kanske vila lite på  maten :-).


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0