Goding

Har en såå söt vovve :-D! Han är så go när man sitter vid datorn och surfar för då kommer han smygandes och sätter sig tätt, tätt intill benen och lutar sig bekvämt mot mig. Efter en stund blir det lite för jobbigt att sitta så han glider ner mot golvet och lägger sig så nära han kan.
När man kommer hem om kvällarna är han näst intill galen av lycka och svansen går som en propeller. Vet ingen som kan göra mig på så glatt humör så snabbt och enkelt. Ovillkorlig kärlek!

Ikväll ska jag och min vän iväg på träning. Vännen tycker att det finns riktigt goda delikatesser där att mumsa på. Vi håller nämligen till i ett ridhus och när vännen heter Eddie, är hästbajs riktigt gott! Tur att en tennisboll kan vara liite mer intressant än "hästbollar" ;-).

Jag är bara så otroligt tacksam för att jag har Eddan, han förgyller min dag med upptåg och tillgivenhet.

Älskade, älskade vovve

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jasså så du har hund, det visste jag inte, men det var fin

2007-12-01 @ 21:52:10
URL: http://tkarlstrom.blogg.se
Postat av: bellan

hej bärfis! Längesen vi hördes av, hur är livet? här är allt bra, dock otroligt stressigt i skolan med två mattetentor nästa vecka. Sen, åker vi äntligen HEM! Ska bli skönt att fira jul hemma iår. Liam växer, och är nu 13 månader. Han går för fullt och har just börjat prata "franska" - Ouiiiii är allt han säger:) Och mamma, pappa och en massa andra ord smo vi inte förstår ett dugg av vad dom betyder :) Fin bild du lagt ut på Eddan! Kramar från Uppsala

2007-12-15 @ 22:16:43
URL: http://bellasbabbel.blogg.se

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0