Helg

Idag har jag varit duktig! Klev upp vid nio, åt frukost och for och tränade med mamma -härligt! Var ju rätt länge sen jag tränade "på riktigt" och förmodligen kommer jag vara rätt död imorgon och på måndag. Det ska kännas att man gjort nåt ;-). Efter träningen åkte vi och handlade, gick en långpromenad med hundarna och sen har vi julstädat och lagat mat. Flitiga flickor!

Jag borde egentligen inte sitta här...ska åka in till stan till Sandra. Med andra ord blir det utgång ikväll. Känns skoj att göra något. Nä, nu måste jag göra mig i ordning så att jag kan visa mig bland folk ;-).

Kramar till er alla!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, klockrent! Har ju börjat bli så att Sandra aldrig missar en fest...kanske inte ihelgen heller!;-)

2007-11-28 @ 22:23:36

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0