Lugn dag

Idag har jag för första gången på länge känt att jag inte behöver stressa någonstans. Iofs blev jag riktigt sen när jag skulle in till stan för att fika med Emma, men det var ju iaf till nåt trevligt.
Vaknade vid nio och åt frukost, satt vid datorn och msn ett tag och gick sedan ut på en härlig promenad med Nova och Eddie. Blåste rätt mycket, men solen var framme och det är alltid trevligt.
Kom hem efter 1,5 timme och skyndade mig att göra mig i ordning för en fika, stressade som en galning.
Då ringde Emma och sa att hon skulle bli lite sen, ha ha. Skönt, fick några minuter till på mig.
Åkte buss till stan och hem igen. Gjorde lasagne och satte mig vid datorn igen tills det blev dags för en ny promenad.

Det som varit tråkigt med dagen är att jag egentligen velat sitta på en buss på väg till Mo i Rana, men man kan ju inte få som man vill jämt, verkar det som... Känns inte som att jag fått som jag vill särskillt mycket nu på sista tiden, men det vänder väl, hoppas jag.

Nu ska jag gosa lite med min älskade vovve. Puss!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0