Morgon

Klockan är nu 06.47 och jag ska strax gå hemifrån. Har sovit så dåligt de två senaste nätterna, vet inte alls varför. Jag som inte brukar ha problem med sömnen...åtminstone inte sedan jag somnat. Hoppas att det blir bättre.

Igår var jag och åt middag hos Vickan och Sussi, mysigt! Supergod mat och jag fick t.o.m. glass efter -på en måndag :-D. Jag fick också ett jättefint armband, som Vickan gjort, och en teckning. Var upp till Alvar en sväng efter också, han  blev jätteglad! Sen höll Eddie nästan på att vifta sig ur skinnet när han träffade Hanna, hade tydligen saknat sin lunchkompis.

Nej, nu måste jag knalla iväg om jag ska hinna fram i tid. Hoppas att alla får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0