Ny vardag

I måndags hade jag min första dag på praktiken. Känns riktigt kul att äntligen få testa hur det är "på riktigt". Även om det inte är ett riktigt jobb så blir det ju mer och mer som det, ju längre tiden går.

Min vardag ser lite annorlunda ut nu. Tidigare klev jag upp ca 4.50, tog bussen in till stan vid 6, bytte buss och var i Ume från 8 till 15-16- tiden. Kom hem mellan 17.30 och 18.30 efter en lååång dag. Nu börjar jag 8 och slutar 17. Kortare dagar och dessutom har jag börjat gå in till stan på mornarna. 5-6 km blir det och det är skönt att börja dagen så. Tar bussen hem och äter den färdiga middagen för att vila en stund och sen gå på promenad. Låter skönt va?!? Ändå är det nåt som fattas...var inte så här jag hade tänkt att det skulle bli när jag började praktiken. Känns riktigt sorgligt.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan direkt i säng.

God natt!


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0