Snö

Så mysigt ute, en massa snöflingor som sakta singlar ner mot marken. Allt känns så inbäddat och tyst. Är så mysigt här hemma nu också för mamma har gjort advent.

Har verklien inte gjort mycket idag, bara slappat. Sett på tv, slumrat lite, suttit vid datorn, ätit godis :-). Mådde lite kymigt i morse men det gick över. Nu håller vi på att laga middag, tacofisk -mums!

Och just ja, träningsvärk det har jag! Trodde att det skulle vara värre men det känns mest i bröstmusklerna och skuldrorna. Liiite på baksida lår också, men inte mycket.

Igår när mamma och jag var och handlade hade jag tappat bort henne och gick runt med vagnen och letade. Då hörde jag en liten röst som sa "hej". När jag kollade dit såg jag att jag precis gått förbi Victoria. Gud så glad jag blev att se henne, lillan :-D. Visste inte att jag saknat henne mycket. Hon blev också rätt glad kan jag säga. Känns kul att jag ska dit och äta middag med henne och Susanne imorgon. Eddan ska också få följa! Ser fram emot en ny vecka! Var länge sedan jag kände så.

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0