Vilken härlig dag

Att vakna när solen skiner ute måste vara bland det härligaste som finns!?! Även om man är trött blir man pigg och ser fram emot att gå ut i solskenet. Jag kan egentligen inte säga att jag är trött idag, höll på att få en chock när jag vaknade och såg att klockan var 11.20! Så länge har jag inte sovit på evighter...men det behövdes nog för jag var vaken alldeles för länge, men det gjorde mig inget alls. Fick dessutom lov att kliva upp och skjutsa mamma och pappa till bussen i morse. Känns helt sjukt tidigt när man är ledig, fast jag egentligen kliver upp tidigare i vanliga fall.

Nä, nu ska jag bege mig ut på promenad med det två godingarna, härligt!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0