Krångel

Datorer är verkligen en bra uppfinning, men de kan betyda ett rent h-vete också! När de väl börjat krångla finns det inget stopp. Jag vet inte hur många svordomar (och andra fula ord) jag hävt ur mig över dumburken på sista tiden. Jag har verkligen inte mycket tålamod när det gäller datorer.
Det är på grund av datorn hemma som jag inte skrivit något alls den senaste tiden. Vet inte heller om jag skulle haft tid eller ork till att plita ner några ord ändå, men..i alla fall.

Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och ska skriva rapport. Går inte överdrivet bra, har så mycket andra tankar i huvudet. Jag kommer bo här framöver. Har blivit så. Riktigt tråkigt, men vissa saker kan man bara inte styra över.

Blir inte mer än så ikväll, har annat att göra.

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0