Britta!

Det här inlägget är till dig --> JAG SAKNAR DIG!!!!!!
Du är så klok. Man tror att man vet allt om sig själv, tills du får mig att inse att jag inte alls hade rätt om mig själv.

Du får mig att förstå det jag egentligen vet, men bara inte fattar själv. Alltid, alltid, alltid vet du vad du ska säga och det blir så rätt. Jag beundrar dig!

Britta-Kajsa Grundberg, du är;
Klok
Vacker
Intelligent
Charmig
Pålitlig
Rar
Ambitiös
Rolig
Trevlig
Ärlig

Jag skulle kunna fortsätta i all evighet med att räkna upp en massa positiva egenskaper som du har...

Jag älskar dig kära vän!

image41

Kommentarer
Postat av: Britta

Tjabba!
åååå vad du gör mej glad!!!
Det här ska jag läsa varje dag.
Du är inte heller så dålig på att finna dej själv, svar på tal det är ju liksom du... jag har nog fler blonda moments än du oxå...
Min lilla lilla gumma som pendlar vare dag... Du är seriös å väldigt "vuxen"... samtidigt vet jag ingen som kan flamsa som du =0)
Jag beundrar dej!!
puss puss

2007-09-25 @ 01:07:51

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0