Ex-jobb, dansmara och lite sömn

Helgen som var spenderade jag på Parken i Övik. Inte hela helgen, men dock ca 13-14 timmar. Det var nämligen höstens dansmara! Sååå fruktansvärt kul det är!!! Längtar redan till nästa mara som är i februari....

Vi har börjat med examensjobbet. Det går faktiskt bra och jag tror att vi ligger hyffsat till. Vi testar bråtthållfastheten hos olika protesbasmaterial. Låter kanske inte särskilt intressant, men det är det! Särskilt när vi får så mycket ansvar själva att hitta på bästa sätt att framställa provkropparna på. Litteratursökningen är dock inte lika rolig. Vi måste ha så många referenser...är inte alltför lätt att hitta lämpliga sådana.

Eftersom jag dansade hela förra helgen var jag rätt trött när veckan började. Att maran räcker till 03.00 hjälpte inte direkt till. Har inte kunnat ta igen mig direkt under veckan. Ingen sovmorgon + att jag haft så svårt att komma i säng om kvällarna.
Ja, ja, det blir nog bättre. Hoppas jag. Jobbigt bara att det bara blir mörkare och mörkare.

Har också hunnit med att spela två fotbollsmatcher i veckan. En vinst och en förlust har det blivit. Det roliga var att när vi vann med 4-1 gjorde jag några mål! Det är verkligen kul när man har några lagkompisar som förstår sig på spelet.

NÄ, nu måste jag städa klart. Maria och Linda ska komma och hälsa på i helgen. Vi ska till farmor och farfar och baka tunnbröd och äta blöte. Mumma!

Take care!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0