Sol idag

Härligt är det ute idag. Jag blev nästan svettig när jag gick från bussen. Hade alldeles för varm jacka. Det är så svårt att veta hur man ska klä sig den här tiden på året. På mornarna är det jättekallt och på eftermiddagarna är det varmt (om solen skiner, vill säga).

Dagen har faktiskt varit bättre än vad jag trodde att den skulle bli...tror nog att det fina vädret har bidragit. Det har också gått bra med våra provkroppar idag. Vi ligger inte lika mycket efter vårt tidsschema nu. Hoppas på att kunna börja testa dem nästa vecka.

Hade inte så mycket mer att skriva...jo egentligen, men det är inget jag har lust att ta upp här.

Ta hand om er!



Kommentarer
Postat av: Britta

Hej boobas!!
Gud vad snygg du är!! Jättfin klänning.
Jag kom på att jag kan ju skriva här istället för facebook.
Du är: charmig, positiv, ordningsam, trogen vän, skitsnygg, påhittig, HUMOR, söööt, smart, lojal
Britta säger:
You got that ass
Love U
kom ihåg det!
puss puss

2007-09-22 @ 01:54:27

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0