Besök hos Brille

Fy så trist väder det är ikväll! Det är en typisk ligga-inne-och-läsa-bok-kväll, men jag ska iväg och hälsa på Britta :-)!
Det var alldeles för länge sedan nu och därför är det verkligen på tiden.
Jag har iofs en tid bokad hos henne (på jobbet) i morgon, men det räknas inte.

Idag blev det lax till middag -mumma! T är nog glad att han slapp det för fisk är inte hans favoritmat. Jag är mätt och nöjd och ska bara lasta in lilleman i bilen så åker vi sedan.

I förrgår var jag och E ute och sprang på elljusspåret och när vi kom hem gjorde jag några klassiska "övningar".  Ni vet, lite sit-ups och sånt.
Nåt jag aldrig tidigare tyckt varit jobbigt och kunnat hålla på med hur länge som helst är tåhäv. Jag fattade inte grejen med den övningen för det tog ju inget!
Hrmm..kan säga att nu har jag insett att man t.o.m. behöver lårnuskler för att göra tåhäv :-S.
Det är verkligen dags att sätta igång att träna "på riktigt" igen. Känner mig som en slappis. Promenader räcker inte långt och dessutom tycker jag ju att det är kul att träna. Skärpning Erika, nu blir det andra bullar!

Nej, Britta var det!
Ha en skön kväll inne i värmen (eller vad ni tänker göra). Jag tänker tvinga ut Brille på prommis ;-).

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0