Höst?

En dag kvar att jobba och sedan blir det drygt en veckas ledighet. Ska bli skönt innan jag börjar jobba "på riktigt". Vi hade ju tänkt låna mammas och pappas husvagn och åka iväg en sväng, men eftersom vi inte har någon bil ännu så blir det kanske istället så att vi åker iväg för att köpa en bil -utan husvagn.
Vi får se hur det blir..

I fredags var jag, Tommy, Hanna och Nicklas hem till byn hade en liten kulturdag. Vi var på gammelgården och fikade på sommarcaféet och sedan var vi ut på Långnäset. Eddan badade och sprang som en galning. Vi hann även med en titt i Östalboer´n.
Jag känner ett sånt lugn när jag kommer "hem" igen. Så tyst och lugnt.
Jag hade kameran med mig, men tyvärr glömde jag att använda den för den låg kvar i bilen hela dagen.
Några bilder tog jag dock med mobilen så jag ska försöka lägga in dem senare.

Lördagen spenderade vi på travet där det var V75. T och N fick in 7 rätt på en Harry Boy men det blev inte många slantar. 618 kr tror jag. Nåja, bättre än inget och spännande var det iaf!
Middagen åts på restaurang och sedan åkte vi ut till Hornön tills vi blev hemskjutsade.
En mycket trevlig helg slutade med att vi firade mammas födelsedag på söndagen. Fina lilla mamma bjöd på mat och tårta.
Jag fick även träffa min lilla kusin som jag inte sett tidigare. Lille Milton var en trött liten goding.


Nej, nu ska jag se på sex and the city innan jag somnar. T är ute med några kompisar och det är bara jag och lill-sötisen hemma.

Längtar till imorgonkväll då vår gemensamma lediga vecka börjar!

Sov gott alla rara!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0