Länge sedan nu..

Nu var det länge sedan jag uppdaterade. Har hunnit vara ledig i mer än en vecka och nu är det bara en enda dag kvar.
Vi har även en ny bil :-). Det blev en tripp till huvudstaden och hem kom vi med en Volvo V50. En T5 AWD.
Trivs mycket bra i den!

Idag har jag haft en sån där dag då det känns som att man hunnit hur mycket som helst och ändå känns dagen lagom lång. I morse klev vi upp vid nio och Tommy klippte gräsmattan medan jag planterade min kryssboll och tog bort de gamla sommarblommorna. Jag skrubbade även ytterdörren (hur kan de bli så smutsiga?) och vår fina parkbänk. T hann med att tvätta båda bilarna och stöka bort alla däck som följt med bilköpen.
Sen tog jag och Eddan en långpromenad och när vi två timmar senare kom hem hade några kompisar till T kommit så vi gick till närmsta pizzeria och käkade (jag åt inte pizza ;-)).
Jag har även hunnit med att tvätta tre tvättmaskiner med kläder samt städat och bakat. Bra jobbat Erika!

Igår var vi på IKEA med T´s föräldrar. Det blev en matta och en spegel, samt några smågrejer -som alltid lyckas följa med...
När vi kom hem gick vi på elljusspåret med lillen så att han skulle få springa av sig. Stackarn hade ju sovit hela dagen. Det går ingen nöd på honom, men ändå...

Nä, nu verkar det som att grabbarna grus vill ha skjuts hem. Då får vi se till att fixa det..

Puss och god natt!


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0