Fredag

Åååh så skönt med helg! Stressen på jobbet har präglat hela veckan och det ska bli så skönt att få vara ledig i två dagar :-).
Jag tror inte att jag är ensam om att känna så.

I onsdags var jag på inspirationskväll hos Hanna och då gjorde jag en fin plantering att ha på bordet. Kvällen var mysig (ha ha) och trevlig med glögg och julmusik. Tänkte lägga in en bild på min fina kreation, men jag sitter vid fel dator just nu. Kanske en annan dag.

Igårkväll gick jag och la mig vid 01-snåret och jag trodde jag skulle vara supertrött idag, men faktiskt var jag piggare i morse än förut i veckan då jag lagt mig tidigare. Strange.
Jag hann med hur mycket som helst igår. Var och promenerade i 1,5 timme med mor, far och dogsen. Sedan handlade jag, bakade och städade. Får se idag hur bra choladbakelserna blev. Blev de goda kan jag lägga ut receptet så ni får testa!
Ska fixa glasyr till dessa nu.

Jag har köpt några skivor och dvd:s. Båda filmerna hade jag visst sett :-S. Den ena var så bra att jag ville köpa den för att ha den kvar, men den andra hade jag bara glömt att jag sett. Båda är dock sevärda. Kanske inget för den som gillar action eller rysare...

Här är en låt från en av skivorna. Enjoy!
Den bästa av låtarna på just den skivan har jag bjudit på tidigare och heter "dark horse".

Jag har börjat inse charmen med att ha skivorna i handen i stället för nerladdade i datorn. Om två år kanske jag glömt låtarna jag tycker är såå bra om jag har dem på datorn för det finns så mycket andra skitlåtar där (om de ens finns kvar för datorn kan ha kraschat). Dessutom laddar man oftast bara hem en låt och missar andra guldkorn som finns på albumet.

Nä, nu blir det glasyr för hela slanten!

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0