Lapphandskar

Lunchen idag började verkligen härligt! Trots att det är lite slaskigt i trakterna nu för tiden så blev jag otroligt glad när det snöade stooora flingor - även kallade lapphandskar. Dessa byttes emellertid ut mot små, små flingor blandade med regndroppar. Mindre kul.

Lunchade med T idag och det blev lite stressigt då vi had lite ärenden båda två plus att vi skulle hinna äta också. Det var iaf skönt att komma ifrån lite en stund för veckan har verkligen varit allt annat än lugn och harmonisk på jobbfronten.
Inte nog med att vi har mycket att göra, empressapparaten har dessuom pajat :-S.
Det löser sig ändå eftersom vi får låna en hos ett annat lab, men det blir såå mycket krångligare och tar dessutom mer tid. Tid som vi inte har.. Nåja, snar jul och trots att det är så stressigt ibland så trivs jag mycket bra på jobbet :-).

Imorgon kommer  svärföräldrarna och T´s mormor hit och äter. Det blir trevligt. På lördag ska T och jag shoppa klappar och då hoppas jag att vi handlar allihopa så att man bara kan slappa och ta det lugnt på den fronten sedan.

NU, promenad.


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0