Ny vecka -igen

Helgen susade förbi som vanligt. Tycker ändå att vi fick lite tid att bara ha det lugnt och skönt och göra ingenting. (Gud vad mina armar skakar. Har varit på punch out och måndagarna är jobbiga!)
I fredags var T´s mor, mormor och syster här och åt middag.
Cholkadbakelserna blev jättegoda så som lovat ska jag lägga ut receptet. De var enkla att göra också vilket kan vara ett plus. Vi såg på idol och mina favoriter gick vidare :-D! Tyckte dock synd om Robin. Han har en härlig röst, men det räcker inte. Hans version av fields of gold för några veckor sedan var otroligt fin. Kanske mycket också för att jag tycker att låten är så fantastisk?!?

I lördags sov vi ända till halv 12 och likaså igår!! Oj oj oj. Verkar som att det behövdes.
Julklapparna vi inhandlade i lördags blev inte så många som jag hade hoppats på. Typisk optimist. Blir fler turer på stan.

Den här veckan har börjat ungefär som den förra. Stressigt och dessutom verkade det ett tag som att vår porslinugn tänkte strejka. Den kom igång igen och vi får verkligen hoppas att den samarbetar fram tills vi fått tillbaka pressen iaf.

Åt nyss middag, mina goda köttbullar med sås, potatis, lingonsylt och rivna morötter. Sitter fint i kistan :-).
Nu blir det en promenad med lilleman.

Måste föresten bara nämna Magnus i Bonde söker fru - alltså vad är det för fel med honom? I ett avsnitt i början sa han att en av tjejerna var tjockare än vad han trott, "men det var ju i alla fall lättare att göra något åt det än en skadad personlighet"
Det värsta av allt var att tjejen i fråga inte tyckte att det var något konstigt med det utan tyckte bara att det var bra att han var rak och sa vad han tyckte.
Dessutom sa han i ett annat avsnitt att hon inte hade en kropp som skulle passa i playboy direkt. Om man nu tänker så om en annan människa, måste man vräka ur sig det? Och dessutom i tv. Det är något skumt med honom..

Nu, promenad. Och hallå där, det snöar igen :-)!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0