Härlig helg

Då var det måndag igen och en ny vecka har startat. Känns helt okej med måndag, för idag ska jag ÄNTLIGEN klippa mig! Var inte jättelänge sedan sist, men det känns ändå som att det behövs!

 I fredagsmorse var jag duktig och klev upp tidigare för att hinna träna innan jobbet. Var hur skönt som helst (inte att kliva upp men att träna)! På kvällen var vi till mamma och pappa. Lite trist för Eddan som inte fick följa eftersom Nova fortfarande löper. Fika, Let´s dance, Tobbe från Köping, Hjälp! och surr blev det.
I lördags jobbade Tompa på firman till 13 så Eddan och jag tog en prommis och slutdestinationen blev just firman. Hade tänkt börja städa lite smått innan de stängde, men det var rätt mycket folk där så jag fick snällt vänta tills klockan slagit ett. Efter jag städat klart åkte vi hem och fräschade till oss lite för att sedan gå på stan och fika.
Åkte hem och tog det lugnt en stund innan vi bestämde oss för att åka och äta på Matcompaniet -mums! Lagom mätt och nöjd handlade vi sedan fika till söndagens aktivitet. Vi åkte nämligen till Solberg och åkte i backen i går. Vickan, Sussi, Hanna, jag och Tommy hade en jättehärlig dag med mycket fika, snö och frisk luft.
När vi kom hem var det bara för mig att hoppa in i duschen och åka iväg på möte med SSRK. Det blev lite längre än vad jag beräknat och jag var inte hemma förrän vid 22-snåret.

Sådär ja, snabb genomgång av den gångna helgen... :-)

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0