Ny vecka..

....som snart är slut. Tiden går otroligt fort ibland, det känns som att det nyss var helg och imorgon är det torsdag så det är inte länge tills det är helg igen. Skönt att veckorna går fort, men lite skrämmande på samma gång. Det känns ibland som att man inte har tid att ta vara på dagarna.
Får försöka bättra mig på det, men vet inte riktigt hur.

Helgen som var spenderades i Stockholm med mina underbara tjejer, Maria, Emma och Linda. Jag flög ner på fredagskvällen och överraskade Linda och Emma som trodde att jag inte kunde komma.
Maria mötte mig på Upplands Väsby station med hojen och vi skyndade oss hem till radhuset Maria hyr. Väl där gick Maria in medans jag stannade ute en stund för att någon minut senare ringa på dörren. Emma och Linda som börjat med den inplanerade spa-kvällen fick lite lätt panik där de satt i bikini på toaletten. När jag öppnade dörren och Maria började skrika, skrek jag också -heh, vet inte riktigt varför det blev så, men efter ett tag fattade de att det var jag som också skrek och då blev det kramkalas. Mycket att prata om som vanligt och vi hade en så härligt lugn helg med ansiktsmasker, scrub, fruktdrinkar, melodifestivalen, fika, te och annat kul. Jag hann t.o.m. träffa lillebror och Emsan, vilket var ett roligt plus.

Just det, förra torsdagen var det ju alla hjärtans dag! När jag kom hem från "jobbet" hade Tommy tänt ljus överallt och gjort fint :-), Vi åt god middag och bara mös. Jag fick en ask med geléhjärtan och i botten låg en summa pengar som jag skulle få spendera i huvudstaden. Jag hade visst sagt att jag var fattig och det tyckte inte han att jag skulle behöva vara när jag skulle åka iväg. Gullet!

Igår var jag på mitt första träningspass på Step In -härligt! Har lite träningsvärk idag, men inte så farligt. Det ska bli sååå skönt att äntligen komma igång på riktigt! Tror att jag ska gå hemifrån tidigare imorgonbitti så att jag hinner träna innan jag börjar "jobbet" kl. 8. Hinner inte träna imorgonkväll eftersom jag har träning med Eddan då.

Nä, nu ska jag ta ut linserna och borsta gaddarna så att det bara är att hoppa i säng lite senare.

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0