Potatismos

Lite annorlunda rubrik kanske, men det är vad jag gör just nu. Hemmagjord potatismos, såååå gott! Det är skillnad mot pulvermos som smakar papper, huvva!

Det har varit en otroligt härlig dag idag. Sol, blå himmel och framförallt INGET REGN! Var ute och gick på lunchen och gud vad skönt det var! Hela dagen har gått så mycket fortare eftersom det varit så fint ute. Det kan iofs också bero på att jag putsat proteser halva dagen, ha ha.

Helgen gick alldeles för fort, men trots det kände jag mig rätt utvilad när jag vaknade i morse. I fredags sov Vickan här och jag kände mig stel som en pinne när jag vaknade på lördagsmorgonen för hon envisades med att hon skulle sova på min arm, vilket gjorde att jag inte riktigt kunde sova som jag ville. Fick inte riktigt så mycket plats heller eftersom hon tryckte sig mot mig hela natten och jag låg längst ut. Det var, trots detta, jättekul att hon sov här.

Nä, blir det mos!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0