Förkyld!

I morse vaknade jag med halsont, täppt näsa och huvudvärk! Lagom kul när man ska sitta i telefonen nästan hela dagen :-(. Inte särskilt kul i övrigt heller för den delen..
Hoppas på att det går över om man tar en tidig kväll i kväll! Huvudvärken har då inte släppt än, trots en tablett mitt på dagen.

Blev ingen dans i Gräsmyr ikväll. Förkylningen gör sitt plus att jag bokat upp mig på att ha hand om träningen.
Träningen blev inte heller av då jag inte har någon bil och Kattis inte skulle fara. Har bytt bort kvällen, efter många om och men.
I samband med det blev jag för övrigt så irriterad igår. Vissa människor verkar inte riktigt kunna ge svar på en vanlig fråga på ett normalt sätt. Tendenserna har funnits tidigare, men inte sådär tydligt.
Sådana typer ger jag inte många ören för - de kan jag lika gärna vara utan!

Nä, några minuter kvittering till så kan jag cykla hem och kurera mig sen.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Du har blivit utmanad i min blogg bärfisen!! kram

2008-07-14 @ 19:41:55
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0