MVM

MVM=Musik vid Malån. Dit ska jag och Maria. Imorgon åker vi till Emma som bor just i Malå.
Såklart är det henne vi är där för att hälsa på, att det är lite fest är bara ett roligt plus! Ska bli superskoj, är laddad :-).
Hoppas, hoppas på fint väder.

Kvällen har varit sååå tråkig! T har hållit på med - ja just det - motorn. Ringde till Kattis och Britta för att höra om någon av dem ville promenera med mig och E, men Kattis hade mobben avstängd och Brille var i Malmö.
Vi fick gå själva, det är vi ju vana vid så det gick ingen nöd på oss, men det hade varit trevligt att ha någon att prata med. Eddan är inte så mycket för att göra just det.

Har packat lite men det känns som att jag bara har plockat ihop saker på måfå och stoppat i väskan..vet egentligen inte riktigt vad jag har i packningen. Det blir spännande att se - eller inte.

Nästa vecka är det dansvecka i Gräsmyr. Från onsdag till lördag. Är såå sugen att fara, speciellt onsdag och lördag, men jag har ju ingen bil att köra emellan med. Jobbar torsdag så för att jag ska kunna fara måste jag ha ett fordon.
Har inte umgåtts så mycket med T sista veckan, p.g.a. motorn, så lördagen känns lite orättvist att åka iväg på - men det är ju så kul! Vi får se hur det löser sig..

Nu är det godnatt för lilla mig. Ska åka med bussen som går 06.30 imorgon.
Natti natti alla söta!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0