Näsblod

För första gången i mitt liv har jag blött näsblod! Jag och Eddan busade och man borde lärt sig vid det här laget, men så var det tydligen inte.
Jag böjde mig lite över honom och samtidigt höjde han huvudet så att hans hårda skalle slog i min näsa -aj aj!
Leken fick ett tvärt slut och jag tror inte att han fattade varför :-).
Tur att det går över snabbt.

Tråkigt väder! Det bara regnar och regnar. Jag vill ha riktig sommar!!
Idag har vi fått en ny gräsklippare. Har hämtat den i M-gensjö. Det är ju så fint där :-)! Många minnen som kommer tillbaka när man vistas där man växte upp.
Vi var ute på Långnäset en stund med Eddan innan vi åkte hem och vackert är vad det är!
Dit tror jag att vi åker fler gånger i sommar -jag hoppas det i alla fall.

Imorgon blir det jobb igen. Det sägs att det ska bli kanonväder på onsdag och några dagar framöver -JIPPIIIIIEE!
Det var härligt igår med men jag hade så ont i halsen så det blev inte särskilt mycket njutning av vädret. Halsen känns mycket bättre idag, men än är det inte ok. Jag som inte brukar vara sjuk...nåja, det blir väl ändring på det, hoppas jag.

Ett värre problem är att jag fått så ont i en höft. Jag tror att det kommer från ryggen..eller från att mina skor blivit utslitna. Jag ska köpa nya joggingskor med fräsch dämpning så får vi se om det blir någon ändring.

Nä, nog med klagomål!

Ha en trevlig kväll alla söta!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0