Ovanligt seg

...ja det gäller inte mig, utan min lilla vovve. Jag tycker att han släpar när han måste gå i koppel.
Har börjat oroa mig för att han fått ont i bogleden, men det kan vara att han spänner sig när jag sträcker ut honom. Hoppas att jag bara oroar mig i onödan.
Tänkte i alla fall boka en tid hos veterinären framöver för att röntga ryggen igen så jag får veta hur det ser ut.

Allmänt LESS! När jag kom hem från jobbet ringde jag mor å far. De var i stan och då passade jag på att be dem hämta mig så att jag kunde träna. Hade kunnat cykla, men kändes inte så lockande då det regnade och jag nyss hoppat av cykeln.
Efter träningen har det blivit en prommis med lillen.

Ha en härlig kväll i kvällssolen, för det tänker jag ha -framför datorn!


Inte så bra kort i motljus, men det här var vad jag hittade nere i morse.
Han får faktiskt ligga där numera - det är inte vår tv-soffa, utan en vi aldrig använder.
Han njuter verkligen :-D!

Kommentarer
Postat av: Fin sida

Hej, sökte på spondylos och hittade din sida. Min lilla cavalier har fått diagnos. Sponylos främre delen av ryggen, även längre bak vid svansroten. Och det är det han har ont av, rimaldyn, men nu även tramadol (morfin), operation är KANSKE ända lösningen = inte roligt.



Har en sida www.hogberg.se/monica där har jag en sida med mina hundar, tyvärr har tiken gått bort.



Detta var en fin sida du gjort!



Hälsningar Monica

2008-11-20 @ 10:46:29
URL: http://monicagh.blogg.se/

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0