Tagit mig i kragen

Har laddat in bilderna på datorn. Behövdes för minneskortet är snart fullt.

Halsen känns bättre idag . Hoppas det går över helt snart för jag tänker bada och ha det skönt i värmen snart! Ni har väl hört att ett högtryck är på väg :-D ?!?!

Nä, nu blir det bilder, som lovat tidigare..


Finaste stället i Malå! Emmas familjs alldeles egna beach.



Emma-mamman



Emma fixar sallad till go-middagen (med sax??)



Emma-pappan försöker smita!?



Försöker Majan också smita?



Härlig vy -då menar jag både Maria och stranden!



Sveriges kanske finaste matkällare?



Albin berättar nåt viktigt!


I denna bodde Maria, Emma och jag. Det var mysigt!



Var det monstret Majan flydde från?


Fredagkvällen har börjat!


Lunsan :-D. Ägare av helgens vandrarhem -tack!



Maria och Emma



Emma och jag



Ida (har hon sett monstret, måntro??)



Rebecca



Älskade Mary



Jackie spanar på något (hennes Henke sitter dock brevid...)

Mer bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0