Challenged!

Jag har blivit utmanad av Isabelle!

Detta ska jag göra:

1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
Jobba, handla, cykla hem, gå med Eddan, ha möte (med SSRK, hemma hos oss), sova.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10 år sedan var jag 14, hmm...då gick jag i åttan och skulle börja nian. Var väldigt kär i Henke och spelade mycket fotboll.
Bodde fortfarande hemma (skönt) och red hos Frida. Sommarjobbade på sommarcaféet på Gammelgården med Ingela och Isabelle, samt var ledare på adidias fotbollsskola i lilla M-sjö.

Vilka platser har du bott på?
Myckelgensjö, såklart, där jag växte upp. När jag sedan började gymnasiet flyttade jag själv till en etta i Bredbyn där jag bodde tills mamma och pappa beslutade att de skulle flytta till stan. Då bodde jag, mamma och Markus i en trea i två månader tills att mor och far köpt ett hus i Domsjö, dit vi sedan flyttade.
Jag bodde inte där särskilt länge för Tommy flyttade till en tvåa och så småningom bodde jag också där.
Sedan köpte vi hus i Gullänget och det är där jag bor nu!

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Köpa ett hus/tomt vid havet. Det ska dock vara en stor tomt där inte grannarna bor alldeles intill, för så är det tyvärr med havstomter. Egentligen behöver det inte vara vid havet heller...vill bara ha ett härligt läge där man inte behöver bry sig så mycket om grannarna.
2. Betala av lån till familj (och i viss mån vänner), samt ge bort pengar som de MÅSTE spendera på något de verkligen önskar sig.
3. Köpa en ny garderob.
4. Skänka bort pengar till välgörenhet.
5. Köpa mig en EGEN bil med bur i bagaget för lillen :-).



Jag utmanar:
Britta

Det är inte så många jag känner som bloggar (vad jag vet..) så det blir bara Brille så länge.
Good Luck!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Oj vilket minne du har från 1998, helt otroligt! :) kram

2008-08-06 @ 13:51:43
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0