Varken student eller arbetslös

Jag har fått jobb!! Labbet jag hade praktik på har precis (idag) anställt mig :-). Har skrivit på pappren och fastställt lönen.
Känns skönt, men samtidigt lite skrämmande, det här har jag inte varit med om förut..
Ett nytt steg i livet.

Dagen har varit allmänt seg. Direkt efter jobbet cyklade jag till stan och skrev papper. Gick en sväng på rean och hittade faktiskt en del :-D. När plånboken inte är stor hittar man något man vill ha - då är det också tur att det är rea!
Tyvärr måste man ju också kika på det som INTE är rea på och där hittade jag också en massa godbitar -tyvärr!
Inget som ligger i min garderob nu, dock.

Cyklade sedan hem och lagade middag. T höll på med båtmotorn så Eddan och jag tog en joggingtur i skogen på elljusspåret. Var så skönt och det gick så lätt! Det gick inte lika lätt för lillen efter att jag var tvungen att koppla honom igen, då är det som att han inte har någon energi kvar. Sista biten hem måste jag ha honom i koppel så det är inget att göra något åt.
Det är nog inte alla som behöver peppa en hund medan de tränar ;-).

Känner mig seg och trött nu så det blir hopp-i-säng snart. Det blir tidigare än vad jag lagt mig tidigare i veckan. Har blivit vid 01-tiden och då är jag trött på mornarna. De tycker jag är onödigt när det är sommar, då ska man vara pigg när man slår upp ögonen!

God natt på er, sov så gott!

Kommentarer
Postat av: fredric

Skicka gärna vidare hemsidan till folk



www.f-photography.se

2008-07-03 @ 22:01:18
URL: http://www.bloggfji.se

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0