Båt + båt = ingen bil

Jaha, då var man utan bil igen... T har nämligen bytt bort den mot en större båt! Det är iofs skoj eftersom det finns toa, pentry och fler sängplatser i den, men det är sådär kul att inte kunna ta sig någonstans igen.
Nåja, det blir nog en ny bil snart. Ska bara sälja den "gamla" båten först...

Snart ska jag iväg och äta. Farfars, faster med familj och farbror med familj är hemma hos mor och far för att fira pappa lite. Tommy kommer snart hem så då sticker vi och snabbkäkar för sen ska jag på styrelsemöte och T ska väl hålla på med nya båten, antar jag.

På midsommarafton ska vi på bröllop. Min kusin ska gifta sig. Det verkar visst som att vädret ska bli sådär.
Det är ju visserligen några dagar kvar och prognoserna brukar ju kunna ändras några gånger, men vi får hoppas att det blir fint!
Vad ska ni göra på midsommar? Tradition eller något nytt?

Jag är så sugen på att dansa! Brolles nya låt, jag tror att den heter "Det är hon", är ju en toppen-danslåt! Undrar om det var nästa helg det var nåt bra på Gräsmyr, måste kolla upp det!

Vi såg förresten en super-superbra film i söndags! "Love in Manhattan" hette den. Ett bra filmtips till någon regning dag framöver! Precis min typ av film....fast en riktigt bra komedi är ju inte heller fel.

Hade tänkt lägga upp lite bilder men jag orkar inte hämta kameran...får bli en annan dag.


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0