Full rulle

Den här helgen är verkligen full av aktiviteter. Ikväll har jag varit på domarmiddag med de fyra domare som ska döma imorgon. Även Maria och Kattis var med. Vi åt SÅ god mat! Det var länge sedan jag kunde säga att maten verkligen smakade ljuvligt. Det betyder dock inte att all mat jag ätit sedan dess smakat skit!!

I morse klev jag upp, lite halvkymig, och begav mig iväg på avslutningen för Vardagslydnadskursen (som jag varit hjälpinstruktör på). Det var en lyckad förmiddag och när jag kom hem hade jag planerat en liten tupplur, eftersom vi kom hem så sent inatt.
Det blev inte någon sömn för jag fick så dåligt samvete över att Eddie inte fått röra sig särskilt mycket på hela dagen. Jag visste ju också att morgondagen blir rätt tråkig för honom när jag är borta.
Därför blev det en prommis och sedan direkt in i duschen innan middagen.

I morgon ska jag vara på plats 06.00. Känns inte så inspirerande, men vad gör man inte..

Nu blir det natta för mig!
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0