Grinväder

När jag vaknade vid 9.45 ösregnade det ute. Jag som tänkt mig en rejäl promenad idag. Det blev bara runt sjön istället.
Sådana här dagar är det bra att man har hund för hade jag inte haft det hade jag inte fått mycket friskluft idag.
Det är bara att ta på regnkläderna och gå ut.

Ska jag vara helt ärlig var det faktiskt rätt skönt med en regnig dag...sådana behöver man ibland. Bara stöka på inne, städa lite, tvätta, se en film, sitta vid datorn, baka, lyssna på musik...det finns rätt mycket som kanske inte alltid hinns med - både nödvändiga och mindre nödvändiga saker! Keith Urbans "Raining on Sunday" passar otroligt bra till just detta, lyssna på den!

I torsdags fakturerade jag själv för första gången och jag tror att det gick bra! Det kändes så iaf.
Innan kändes det som att jag glömt allt men när jag kom igång gick det bra.

I fredags (midsommarafton) var vi på bröllop. Det var en mycket trevlig dag och kväll!
I lördags blev det en liten fest här hemma. Markus och Emelie hade bjudit en massa kompisar, inkl. T och mig, så det slutade med att vi höll till hemma hos oss.
Det var också en trevlig tillställning med grillning, vin, kubb och roliga människor. Vädret var det enda som inte var så toppen. Solen sken och det var varmt och skönt fram till kl. 18 då alla skulle komma.
Åskmoln hopade sig över oss och vi fick flytta in allt. Det blev ju lyckat ändå, men lite sol hade inte skadat så vi kunnat vara ute hela kvällen.

Eftersom jag nu idag haft en sitta-inne-dag så har jag laddat in lite bilder från kameran.


På väg till pappas 50-års middag


Emelie och Markus


50-åringen


Mattias och jag har kul.


Mamma och Emelie


Tompa på väg till bröllopet


Hrmm...Goofar  -som vanligt


Lisa, Mattias och Emelie på midsommardagen


Stina


Emma och hennes Simon

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0