Promenad

Detta skrevs igår men datorn fick nån knäpp och det publicerades inte!


Eddan och jag har varit på prommis och joggingtur med mamma och Nova. Härligt var det!
Jag tror att Eddie hade tyckt att det varit roligare att springa själv i skogen, men det får bli i morgon.

Jag håller som bäst på att bestämma vad jag ska ha på mig i morgonkväll. Det blir inte så mycket tid att bestämma det i morgon.
Trots att det hänger mycket kläder i garderoben har man aldrig nåt att ha!
Jag är ganska säker på att det inte bara är jag som har det problemet. Man borde rensa ut lite oftare, men man tänker alltid "det där kan vara bra att ha någon gång...". Och rensar man ut måste man köpa lite nytt, det finns det inte alltid ekonomi till.

Idag åt vi potatismos och ugnsstekt korv med äpple, tomater och ost. Det var gott, men min hemmagjorda mos är godare!
Den vi åt nu är något jag testade från jobbet, färdig mos i påse. Låter kanske inte så frestande, men det var bättre än pulvermos och gick snabbare än att göra egen.

T är och håller på med båten med Snickis. Verkade gå sådär när jag ringde. Jag har iaf hämtat mina kläder idag så nu slipper jag tjata mer om det ;-).

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0