Semester

Den här veckan är jag ledig. NICE! Dagen började sisådär då jag vaknade med huvudvärk. Anledningen var nog att jag igår stod/gick/sprang ute på en äng med NOLL skugga i ca. 5 timmar. Jag hade inte varit så förutseende att jag smort in mig med solskyddskräm och inte heller hade jag druckit särskilt mycket vatten dagen innan. Synden straffar sig själv som man brukar säga... Det var i alla fall ett lyckat arrangemang (Working Testet/Klubbmästerskapet). Deltagarna och domarna verkade väldigt nöjda och det faktum att vi bjöd på Hamburgare och dryck gjorde inte saken sämre.

Jag brände axlarna igår så idag har det varit t-shirt på i stället för linne. Eddan och jag var ute i skogen i över två timmar idag och det var svettigt kan jag säga! Eddie badade hela tiden när vi gick runt Bergsjön så honom gick det ingen nöd på. Värre var det för stackars matte som svettades som tusan. Men det är så det ska va´ ;-).
Eddan var så duktig idag. Vi tränade stoppsignal och närsök (med boll ist för dummy) och det gick jättebra! Stoppsignalen vet jag att han kan, det ska bara befästas mer, men närsökssignalen har vi inte tränat på tidigare. Han börjar redan hajja vad det är frågan om.

Imorgon blir det nog en långpromenad (såklart) och sen tänkte jag sola. Bara därför blir det säkert mulet eller mycket kallare. Senare på kvällen har vi kommittémöte hos Kattis med utställningsgänget. Det allra sista mötet innan utställningen på söndag. Hoppas det mesta är klart så att det går fort! I förmiddags var jag hos Kattis och vi kollade av de anmälda mot medlemsmatrikeln så jag vet inte riktigt vad det är vi ska göra mer...

Jag försökte ladda in några bilder som jag tog idag, från min mobil, men programmet som gör det finns inte kvar på datorn så jag gav upp. Orkar inte leta reda på skivan. Nu tror jag det blir lite surfande innan jag ska dammsuga.

Ha en härlig kväll alla fantastiska människor! På tal om fantastiska människor...nu ringer Britta!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0