Snart helg

Just det, imorgon är min sista dag på jobbet för denna vecka :-). Jag jobbar ju bara tre dagar och det är så skönt (än så länge iaf)!

Idag har jag umgåtts med mor efter jobbet. Vi har gått och sprungit med dogsen, fikat och sett på tv.
Tommy håller på med nya fönster och lister till båten. Den är färdiglackad nu så han är helt lyrisk. Jag har inte ens sett skutan sedan lackningen -än.

Mina byxor och min jacka (ehhrm - är inte riktigt mina än...) har kommit men jag har inte haft möjlighet att hämta ut dem än :-(. Har man ingen bil så går det dåligt. Önskar att utekompaniet låg lite närmre.
Jaja, hoppas på att T hinner skjutsa mig dit imorrn..

YouTube måste ju vara en av de bästa sakerna med internet! Det finns ju ALLT (nåja, nästintill)!
Har försökt tvinga fram Ryan Tyler och Run, run, run, men det går inte så bra. Hoppas att den finns där någon dag i framtiden.

Jag blir så less på att det blåser så förbaskat hela tiden! Det var inte utan lite ansträngning jag cyklade hem idag. Rejäl motvind -kändes nästan som att jag stod stilla ibland.
Har man dessutom linserna inne och gruset hamnar i ögonen när man möter bilar så gör det inte saken så mycket trevligare.

På fredag blir det nog Gräsmyr för mig och mor. Nova, Barbados och Highlights spelar på en liten sommarmara.

Nu ska jag kolla upp bussar till Malå! Maria och jag åker på en liten tripp nästa helg.

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0