Sovmorgon

Såå skönt att sova ut i morse! Klockan hade hunnit bli 10.30 när jag vaknade. Så länge har jag inte sovit på...ja, jag vet inte hur länge. Baksidan av att vakna sent är att det känns som att hela dagen gått när man vaknar.

Jag har inte varit så effektiv idag. Har varit på skogspromenad med Eddan och höll på att bli uppäten av mygg bitvis.
De är irriterande de små rackarna!
När jag kom hem åt jag lunch och sen har jag plockat ur diskmaskinen. Har inte orkat göra något mer.
 Borde klippa gräset, men gräsklipparen är så kass!

Lyssnar på Keith Urban på You Tube...så bra!!! Musik, särskilt vissa låtar, kan få en att tänka på speciella saker man gjort, varit med om eller sagt. Eller den känsla man hade när man först hörde låten. Det kan vara både härligt och mindre kul..eller blandade känslor.
Men härligt är det iaf att musik får fram sådana känslor i en!

Ikväll blir det till att måla kapell för mig så jag hoppas vi slipper regn.

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0