Träningsvärk och trötta ben

Kom hem vid 4 i natt efter några timmars dans. "Fick" inte sova hemma eftersom mamma och pappa behövde bilen idag och lillebror behövde skjuts. Lösningen blev att jag sov hos mor och far och skjutsade in lillebror till hans samling i morse.
Blev ca 3 timmars sömn + 1 timme hemma.

Gårdagskvällen var sådär. Mycket äldre och enligt mig var det bara ett av banden som höll en ok nivå -Highlights.
Det var dock trevligt att träffa en massa människor och även om det inte var såå många jag kände igen så brukar jag klara mig rätt bra ändå.

T är i båten och fixar det sista inför sjösättningen som förmodligen blir i dag. Den "gamla" båten står fortfarande på land -osåld. Jag fattar inte, den borde vara hur lättsåld som helst! Är i jättefint skick och lagom stor. Nåja, vi får väl se hur det går.
I ärlighetens namn är jag inte så insatt i försäljningen. Det är Tommy som sköter den helt och hållet.

Känner mig allmänt less idag. Vill hitta på nåt kul, men jag vet inte vad...raka av sig allt hår? Kanske lite väl drastiskt.
Några tips?
Borde väl tycka att båten i vattnet känns skoj och det gör det, men det har varit tal om det där så länge så på nåt sätt känns det inte lika roligt längre. Det blir nog bättre bara båtskrället ligger där och guppar. Supersnygg är den i alla fall!

Nej, lite solning medan mattorna (?) till båten hänger på tork. Synd bara på de tunna molnen som skymmer solen lite.
Nåja, är ju iaf varmt.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0