Trött

Har känt mig riktigt slö idag. Kan bero på att jag satt uppe vid datorn tills Tommy kom hem igår. Kl. 01 gick jag till sängs. Det är jag inte riktigt van vid numera.
Skönt att jag är ledig imorrn :-D!

Har bestämt att jag ska fara och träna imorrn, det var alldeles för länge sen nu. Har slappat till på sista tiden.
Promenader blir det gott om och en och annan joggingtur, men mer än så har det inte blivit de senaste 2 månaderna.
Blir tufft med ett träningspass och sedan en lång danskväll på det..men det är så det ska va ;-)!

YouTube är även en bra grej på jobbet om man inte vill ha radion på. P4 är det enda som går att lyssna på annars.
Den här låten är skön. Om man känner sig arg eller irriterad, eller bara vill lyssna på en bra låt.
Refrängen är skönast!
Egentligen kanske inte min typ av musik, men vad är min smak egentligen?!! Rätt så blandad skulle jag vilja säga!
Det mesta funkar, bara det är bra :-p!

Snart hoppas jag att jag äntligen får hämta byxorna och jackan -jippie!


Kan inte alla önska bättre väder så att vi får sol och värme igen? Snälla.


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0