Trött, trött, trött

Sitter och gäspar hela tiden, men likt förbannat sitter jag kvar istället för att gå till sängs.
Känner att jag inte riktigt har haft tid att sitta vid datorn något i veckan så jag antar att jag försöker ta igen det nu ;-).

Igår var vi ut och åt med min familj, eftersom pappa fyller 50 på måndag. Supergod mat och paparazzin var också där (läs:lillebror Markus) :-P. Efter maten åkte vi och hämtade Eddan och sen vidare till mamma och pappa för tårta. Den var god, men som sagt så är tårta inte riktigt min grej så det blev mest kaffe och cider (inte tillsammans, dock) :-).
Vi pratade, skrattade, fotade, åt godis och pappa öppnade en massa paket.
Egentligen har han ju inte ens fyllt år än, men han har undanbett sig och flyr fältet på måndag så det var därför vi firade honom igår.
T, E och jag sov över och då blev det i mitt gamla rum. Där står en 90:s säng och jag kan väl säga att det inte var gott om plats. Sov inte så jättebra och det kan nog kanske vara en bidragande orsak till att jag sitter här och gäspar...

Dagen har iaf ägnats åt altanbygge (för Tommys del) och underhållande av hundar och flicka (för min del).
Vi har spenderat dagen hos T´s föräldrar och Eddan och Nova (som bor hos oss över helgen) har badat två gånger. Vickan har också badat, men bara vaderna (om man nu kan kalla det för att bada :-P).
Hon hade iaf bikinin på sig, trots att hon inte fick blöta sig mer än upp till knäna :-).

Ja..det var väl helgens redogörelse. Morgondagen kommer nog bestå av en rejäl promenad och sjösättning av båt.

JO, just det! I fredags blev jag så glad när jag kom hem från jobbet för jag hade fått hem min beställning från ASOS :-D. Blev supernöjd! Den här klänningen var det, och de här sandalerna, fast tan-färgade.
Om man ändå kunnat köpa mer... :-D. Finns så mycket fint!
Men, det finns annat pengarna ska räcka till.
Jag har t.ex. köpt en ny mobil. De pengarna fick jag i julklapp av mamma och pappa men jag har inte kommit mig för att inhandla en förrän nu. Det blev en samsung.
Jag var helt inställd på att köpa en ny walkman, men det blev den här fast kopparfärgad. Verkar bra än så länge..har inte testat den så mycket, men. Är skitkass på att skriva mess och sådant, men det tar sig väl.

Nä, nu är det god natt!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0