Härligt, härligt

Det är verkligen toppenväder idag :-D! En sådan här dag känns det som att man klarar av vad som helst. Man blir på så bra humör och får tillbaka all energi som försvann i höstas och vintras.

Idag hade vi fallpresentation från praktiken. Jag tog det inte så seriöst och hade nog för en gångs skull varit den som lagt ner minst tid av alla. Redovisningen var det allra sista vi gjorde. Nu är det bara själva examen kvar. Det kommer nog vara med blandade känslor man står där på fredag. Härligt för att man äntligen är klar och pendlandet har fått ett slut - FINALLY! Samtidigt kommer det kännas trist eftersom jag vet att det är sista gången vi träffas allihopa i klassen.

Några av tjejerna kommer jag absolut att träffa igen, för de är verkligen fina människor som jag vill ha kvar i mitt liv! Jag har tappat kontakten med alldeles för många sådana redan.

Jag hade turen att hinna med 11.45-bussen till Övik, så därför unnade jag mig lite strosande på stan en stund innan jag  åkte hem, bytte om och begav mig ut i löparspåret med Eddie. Innan vi gick hem igen fick lille svarten en välförtjänt simtur i Bergsjön och det var uppskattat kan jag säga!

Nu ska vi strax åka iväg till Bredånger på träning. Det är markeringar på tapeten ikväll, men för lillen blir det bara till att titta på. Det är den bästa träningen för honom. Passivitet är inte hans starka sida och att markera, det är han redan klockren på!

Har lagt in massor av kort på datorn, så det är väl lika bra att man delar med sig lite..

image52
Tommy och jag på Wallmans salonger tidigare i vår.

image53
Mina godingar

image54
Myser med lillen

image55
Lillebror och hans Emelie.

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0