Hit och dit hela veckan

Den här veckan är inte särskilt kul! I måndags var jag på "jobbet" som vanligt, promenerade sedan hem i rask takt, kastade i mig en tallrik fil (dock inte tallriken -ha ha ha ;-)) och åkte på kommittémöte med retrievergruppen.
Igår var det nästan samma sak, med en ändring, jag var på möte med utställningskommittén (som för kvällen endast bestod av mig och Kattis) i stället för retrieverkommittén. I måndags hann jag gå med Tompa och Eddan, men igår blev det ingen promenad :-(.

Ikväll ska jag på premiären av träningarna i Bredånger och dagen till ära ska vi grilla korv åt alla som kommer dit. Hoppas jag hinner träna Eddan lite innan vi åker hem...fast egentligen vill jag snabbt hem så att vi kan promenera till firman och städa, för det måste jag också göra idag. Känns inte såå kul! Jag får samla på mig lika mycket energi som en duracellkanin, så kanske jag hinner hela firman innan jag somnar..

Nä, nu måste jag byta om innan Kattis kommer och hämtar mig och Eddan.

Ha en härlig kväll i blåsten och gör som jag -grilla en korv eller två :-)

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0