Imorgon bär det av...

Kl. 06.55 kommer Maria och Chili och hämtar mig och Eddan. Jag har varit nervös hela veckan inför helgen och det lär inte bli mindre nervöst imorgon! Hoppas på en toppenhelg med mycket bra tips, apportering och en Eddie som sköter sig!

Jag har varit på Uteliv och äventyrsmässa idag. Var inte riktigt så intressant som jag hoppats. Iofs var jag inte där så länge, men det kändes som att man hade sett allt på tio minuter. Jag hade tänkt kolla på ett par Lundhags-kängor med högt skaft, men de hade inte ens med så att man fick prova, bara titta på dem. Dåligt. Hade de haft med så att man kunnat prova vilken storlek man ska ha så hade man ju kunnat beställa hem dem till Utekompaniet som säljer Lundhags här i stan. De har inte ens kängorna med högt skaft där..
Det blir till att beställa på internet i stället!

Tompa är på väg till Finland nu...om de inte är framme redan. Det var så lustigt för jag pratade med Britta för en stund sedan och då var Magnus också på båten på väg dit! Det är ju inte säkert att de är på samma båt, men rätt häftigt ändå att de åker samma dag och allt.

Nej, nu måste jag hoppa i säng så jag kommer upp imorgon. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0